Klachten
De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts (of tandarts-specialist). Tóch kan het weleens gebeuren dat u vindt dat u onjuist bent geïnformeerd of behandeld. Er kan ook sprake zijn van een declaratieprobleem of een combinatie van bovengenoemde problemen.
Bent u ontevreden over een tandarts, mondhygiëniste of een andere medewerker van Tandartsen aan de Herengracht, dan willen wij dat zo goed mogelijk met u oplossen. Wij vragen u uw klacht voor te leggen tijdens een gemaakte afspraak voor een consult of door een e-mail te sturen aan de praktijkmanager, Chaka via info@tadh.nl, waarna wij zo spoedig mogelijk contact met u zullen opnemen.
Leidt een gesprek met de behandelaar of de praktijkmanager van Tandartsen aan de Herengracht niet tot het gewenste resultaat, dan kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie van het ANT (Associatie Nederlandse Tandartsen) waarbij tandarts/implantoloog/eigenaar G.C. van West is aangesloten.
Gedetailleerde informatie over hoe u een klacht kunt indienen kunt u lezen op de website van het ANT. Een klachtenformulier vindt u hier.